Η ανοδική πορεία του Ken Block

Η ανοδική πορεία του Ken Block

Η ανοδική πορεία του Ken Block

Ο αντισυμβατικός Ken Block μπήκε στους αγώνες ράλλυ και κατάφερε να γίνει πάμπλουτος, κάνοντας αυτό που πραγματικά αγαπούσε.

Τα κατάφερε, μάλιστα, στις Η.Π.Α., μια χώρα που το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της παρακολουθεί φανατικά Nascar και Dragster.

Η πορεία που χάραξε είναι κινηματογραφική, καθώς είναι βέβαιο ότι γρήγορα θα αποτυπωθεί στη μεγάλη οθόνη. Ο χαμός του μαθεύτηκε με αστραπιαίο ρυθμό σε όλο τον πλανήτη, γεμίζοντας με δυστυχία τους εκατομμύρια λάτρεις του.

Ο Ken έγινε γνωστός, κυρίως, μέσω της σειράς Gymkhana, που εμφανιζόταν οδηγώντας ξεχωριστά αυτοκίνητα, φτάνοντας στα όρια και χαρίζοντας ένα ανεπανάληπτο θέαμα.

«Μεγάλωσα προσπαθώντας να κάνω πάντα αυτό που με διασκεδάζει και με ευχαριστεί περισσότερο», είχε πει ο Block που απεβίωσε στις 2 Ιανουαρίου 2023, κάνοντας ένα από τα αγαπημένα του χόμπι.

Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά, όμως, στη ζωή που διένυσε για να φτάσει από το μηδέν σε μια περιουσία που ανέρχεται, σύμφωνα με το hotcars.com, στα 230 εκατ. δολάρια.

Στις 21 Νοεμβρίου του 1967, γεννιέται ο Ken Block στο Long Beach της Καλιφόρνια. Όταν αντιλήφθηκε το πάθος του για τη σχεδίαση, στράφηκε προς την αρχιτεκτονική, αλλά σύντομα κατάλαβε πως δεν ήταν αυτό που ήθελε πραγματικά να κάνει. Οι «γρήγοροι ρυθμοί» της ζωής ήταν αυτοί που τον κέρδισαν και είχαν τον πρώτο λόγο στη στροφή του προς τα extreme sports. 

Μέσα από το design, λοιπόν, ξεκίνησε να σχεδιάζει εξοπλισμό για καταστήματα αθλητικών ειδών. Ο Block συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή Damon Way που από την αρχή είχαν μια ξεχωριστή, αδερφική σχέση. Δούλεψε μαζί του σε πολλά projects, αυτό, όμως, που τους έφερε στην κορυφή ήταν η σειρά ρούχων DC που ιδρύθηκε το 1991 και στόχευε κυρίως σε skaters. Σε αυτή την προσπάθεια, συνέβαλε στο έπακρο ο αδερφός και ευρέως αναγνωρισμένος skater, Danny Way, ο οποίος ως μέρος των διαφημιστικών της DC, κατάφερε να πείσει πολλούς skaters να τιμήσουν τη σειρά. Με αυτό τον τρόπο, λοιπόν, η εταιρεία άρχισε να χτίζει περιουσία.

Ο τζίρος της DC ήταν τεράστιος, ώσπου το 2003 εξαγοράστηκε από την Quicksilver για 87 εκατ. δολάρια. Από εκεί προήλθε και ο μεγαλύτερος όγκος χρημάτων του κολοσσού του Ken, ο οποίος δεν απομακρύνθηκε ποτέ ουσιαστικά από τη DC, αλλά συνέχισε να αασχολείται ως Brand Vision Leader.


Έτσι, ήρθε η στιγμή που ο Block αποφάσισε να μπει δυναμικά στον χώρο του ράλλυ, αποφασίζοντας ότι αυτό που τον ελκύει είναι να τρέξει στο χώμα, ξεπερνώντας τα όρια της αδρεναλίνης! Το πρώτο εγχείρημα του έγινε με τη Subaru, ωστόσο στο μεταξύ συμφώνησε με τη Ford, με τη στήριξη της οποίας θα έπαιρνε μέρος σε αμερικανικούς αγώνες κατά βάση, αλλά και στο WRC.

Οι διάφορες συνεργασίες που είχε και η εμφάνισή του στα social media και σε διάφορες εκπομπές σε συνδυασμό με τις marketing γνώσεις του, αντιλήφθηκε ότι μπορούσε να «απογειωθεί» ακόμα περισσότερο και να γίνει διάσημος σε όλη την υφήλιο.

Κάπου εδώ, έρχονται και τα επεισόδια της σειράς Gymkhana, όπου ο Ken ζει στα άκρα με τα εντυπωσιακά drift και τα ακραία stunt, παρέα με λαχταριστά donuts. Οι εκατομμύρια προβολές και η παγκόσμια παρακολούθηση έκανε τους χορηγούς να θέλουν επειγόντως να μπουν σε σειρά προτεραιότητας για να εμφανιστούν στην εκπομπή του Block, μια ακόμη κερδοφόρα επιχείρηση, απ’ όπου έβγαζε και άλλα χρήματα, μέσα από τη διασκέδασή του.

«Όταν πια δε θα είμαι ανταγωνιστικός και δε θα διασκεδάζω, τότε θα αρχίσω να κόβω ταχύτητα και θα σκεφτώ σοβαρά να τα παρατήσω. Ωστόσο, ο Ken πήγε μέχρι το «τέλος», χωρίς να κόψει καθόλου ταχύτητα!

Πηγή: https://www.caranddriver.gr/stories/arthro/ken_block_etsi_extise_tin_periousia_ton_230_ekat_dolarion-7816633/

ISO 9001:2015

ISO 9001:2015

Γραπτή Εγγύηση

Γραπτή Εγγύηση

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας