Ferrari! Το ακριβότερο αμάξι όλων των εποχών!

Ferrari! Το ακριβότερο αμάξι όλων των εποχών!

Ferrari! Το ακριβότερο αμάξι όλων των εποχών!

Ένα "όμορφο τέρας" που η πώληση του έφτασε τα 70 εκατομμύρια δολάρια!

Με λίγα λόγια.

Το Ferrari 250 GTO είναι ένα αυτοκίνητο GT που βγήκε στην αγορά από τη Ferrari από το 1962 έως το 1964 για αναγνώριση στην κατηγορία Grand 3 Touring Car. Τροφοδοτήθηκε από τον κινητήρα Tipo 168/62 της Ferrari Colombo V12.


Aπό την Αρχή.

Η αρχική ονομασία Scuderia Ferrari και πλέον επίσημη ονομασία, Ferrari S.p.A αποδίδεται στον Ιταλικής καταγωγής δημιουργό της Enzo Ferrari. Το "250" στο όνομά του υποδηλώνει τα κυβικά. Το "GTO" σημαίνει Gran Turismo Omologato, Ιταλικά για το "Grand Touring Homologated." Μόνο 36 τα μοντέλα της Ferrari 250 GTO τα όποια κατασκευάστηκαν μεταξύ 1962 και 1964. Αυτό περιλαμβάνει 33 αυτοκίνητα από το 1962 έως το 1963 και τρία το 1964 το Ferrari 250 LM.

Οι αγοραστές των μοντέλων ήταν προσωπικά εγκεκριμένοι από τον Enzo Ferrari και τον έμπορο του για τη Βόρεια Αμερική, Luigi Chinetti.Το μοντέλο έκανε την αρχή της καριέρας του, ως εργοστασιακό αγωνιστικό, εκτέλεσε χρέη αυτοκινήτου δοκιμών με τον μεγάλο Phil Hill στο τιμόνι, για τον θρυλικό πρώτο του αγώνα Targa Florio του 1962.

Το εκπληκτικό με αυτή την 250 GTO είναι ότι ποτέ δεν ενεπλάκη σε ατύχημα και τελείωσε και τους 20 αγώνες στους οποίους συμμετείχε.

Η Βάση.

Έχει ακόμη τον αυθεντικό κινητήρα, το κιβώτιο αλλά και τον πίσω άξονα, ενώ το 1964 “ντύθηκε” από την Carrozzeria Scaglietti με το Series II αμάξωμα. Οι πωλήσεις έχουν ορίσει επανειλημμένα ρεκόρ τιμών. Το τρέχον ρεκόρ για το πιο ακριβό αυτοκίνητο στον κόσμο δημιουργήθηκε τον Ιούνιο του 2018 όταν ένα 1963 250 GTO (πλαίσιο 4153GT) πωλήθηκε σε ιδιωτική πώληση για 70 εκατομμύρια δολάρια.

Μοναδικότητα.

Το ασυνήθιστο ρύγχος της 250 GTO της έδωσε το παρατσούκλι “Το Τέρας” κατά τα στάδια εξέλιξης της, παρόλο που σήμερα θεωρείται ως ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα, αν όχι το πιο όμορφο, όλων των εποχών. Ο Τύπος της τότε εποχής την αποκαλούσε “Ο Μυρμηγκοφάγος”, λόγω των ανοιγμάτων στο ρύγχος για την ψύξη του μοτέρ και των φρένων. Η 250 GTO έφερε το θρυλικό δωδεκακύλινδρο κινητήρα Colombo των τριών λίτρων, ό,τι πιο προηγμένο για τις Ferrari δρόμου εκείνης της εποχές που μπορούσαν να τρέξουν σε αγώνες. το αλουμινένιο μοτέρ είχε αποδείξει την αξία του και με νίκη στο Le Mans, κάτω από το καπό της Testa Rossa.
Απέδιδε 300 ίππους και 300 Nm ροπή , με ειδική απόδοση 102 ίππους. Το κιβώτιο είναι 5 ταχυτήτων με ειδικό βάρος μόλις 880 κιλά. Τα ρεκόρ της στα 0-100 χλμ πιάνουν μόλις τα 2,9 δευτερόλεπτα και τελικά ταχύτητα 280 χλμ την ώρα, πράγμα που την καθιστά ακόμη και σήμερα ένα αρκετά γρήγορο αμάξι. Επίσης να σημειωθεί πως καμία από τις 250 GTO δεν μοιάζει με κάποια άλλη του ίδιου μοντέλου μιας και κατά καιρούς πραγματοποιούνταν μικρές μετατροπές ακόμη και κατά τη διάρκεια της παραγωγής των μοντέλων.

Η τιμή.

Όταν ήταν καινούργιο, το 250 GTO κόστιζε 18.000 $ στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η χαμηλότερη τιμή που καταγράφηκε ποτέ ήταν 2.500$, μα αυτό άλλαξε στις αρχές της δεκαετίας του 80’ μιας και το κοινό άρχισε να καταλαβαίνει την αξία αυτού του μοντέλου. Το ρεκόρ ως το πιο ακριβό αμάξι το έσπασε o MacNeil τον Μάιο του 2018, όταν αγόρασε το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ με ιδιωτική συμφωνία για το ποσό 70 εκατομμυρίων δολαρίων.



Πηγή: drive.gr, wikipedia.org, traction.gr, newsauto.gr, gocar.gr, edition.cnn.com, ferrari.com

ISO2008

ISO2008

Γραπτή Εγγύηση

Γραπτή Εγγύηση

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας

Παραλαβή & Παράδοση στο χώρο σας